خاطرات فندوقه مامان مرضیه

دخملیه جیگر طلا

1392/7/21 16:52
1,205 بازدید
اشتراک گذاری

وای که چقدر خوشحالم من.لبخند

چرا؟؟؟

چون الان با مامان مرضیت صحبت می کردم و گفت امروز رفته سونو و معلوم شده دخملی.قلب

آخ که خاله فدات شه عزیزم.ماچ

الانم که دارم واست می نویسم هم خوشحالم و می خندم.قلب

البته یه جورایی حسمون بهمون می گفت دخملی هاعینک. چراشو نمی دونم.

حتی شبی که اینجارو واست درست کردم هم عمو اقبال می گفت حس

می کنه دخملی و یه خمل تپلی و ناناز نشونم داد و گفت حس می کنه

این شکلی می شی. هرچند که تو از اونم خوشکلتری.ماچ

عزیز دلم حسابی مواظب خودت باش و کاری نکن مامان مرضیت نگران شه. 

حتما تا الان فهمیدی چقدر بهت وابسته شده و هیچ چیز، هیچ چیز واسش

به اندازه ی سلامتیه تو دیگه واسش مهم نیست و با تمام وجودش تو رو

می خواد.بغلبغلبغل

اسم وبلاگتم خودش واست انتخاب کرد. هدیه ی الهی. می خوام بدونی

که چقدر واسش عزیز و مهم و خاصی. قلب

من می دونم از اون جگرای عاقلی می شی که مامان مرضیه و بابا فرشادت

و همه ی ماها همیشه بهت افتخار می کنیم و به مامانت کمک می کنی

خوشحالتر از قبل باشی. قلب

آخ که چقدر دلم ضعف می ره واست.ماچ

خوب الان که معلوم شد دخملی می تونم راحت واست خرید کنم و

چیزای خوشکل خوشکل ببافم واست.قلب

الان که اینارو می نویسم 4 ماهته و یعنی ایشالا 5 ماه دیگه می یای

پیشمونو مارو از الان خوشحالتر می کنی. پس مشتاقانه منتظرتیم.

راستی قالب وبلاگت رو دوست داری؟؟

هر چی قالبارو عوض کردم هیچ کدوم به اندازه ی این یکی به دلم ننشست.

تمشم به نظرم دخترونست.مژه

اسمشم فرشتست. مثل خودت که فرشته ایی.فرشته عشقی.قلب

همه چیزی.بغل

بووووسماچماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

ستوده اهل آشپزانه
21 مهر 92 17:07
پیام قبلیم فکر کنم نرسید
عزیزم مبارک باشه داری خاله میشی
ایشالا قدمش خیر باشه و زودی بیاد تو بقلتونو با شیرین بازیاش دلبری کنه



وای مرسی ستوده جون. خیلی زحمت کشیدی سر زدی بمون. بازم بیا.
پیامی جز این بم نرسیده بود ازت.
ایشالاااااا
محبوبه مامان پرهام
23 مهر 92 19:07
وای مبارک باشه , چه وبلاگ زیبایی
ایشالا نی نی صحیح و سالم به دنیا بیاد و قدمش برای خانوادش خیر باشه
راستی عزیزم لینکت کردم

مرسی عزیزم. ایشالا همه ی نی نی ها سالم دنیا بیان.
مرسی عزیزم. فقط می شه بگی منم چطور لینکت کنم. چون می خواستم این کار رو کنم ولی بلد نبودم.
نغمه
26 مهر 92 1:04
ای جانممممم . پس دختره
من دلم ضعف میره واسه نی نی های دختر. می دونم که این موجودات ظریف یک عالمه خیر و برکت با خودشون به زندگی پدر و مادرشون میارن.
امیدوارم این فرشته کوچولو هم زندگی خانواده اش رو سرشار ازعشق و محبت و زیبایی بکنه.



آره نغمه جون دخمله.
از تو چه پنهون که ما خودمونم ئخملی بیشتر دوست می داشتیم.
البته امیدوارم بشه به این سونوگرافی ها اعتماد کرد!!
مرسی عزیزم. ایشالا همینطور باشه. بوووس
رها(ندای درون)
27 مهر 92 4:43
سلام مرسی که سر زدی
وبلاگ جالبیه تبریک می گم خاله شدنتو


سلام رها جون.
وبلاگتو خیلی دوست دارم. مطالب کوتاه اما عالی.
ممنون که سر زدی به فندوق ما.
دعا کن اونم سر شار از انرزی مثبت باشه.
بووووووووس
زی زی
29 مهر 92 23:32
مبـــــــارکه عزیزم
منم تقریبا4.5ماه دیگه خاله میشم.تا الان سونو بی فایده بوده.هربار نظر دکتر تغییر میکنه.
شیطون بلا نمیذاره بفهمیم چیه
ایشالا قدماشون خیر و پر از شادی باشه این جیگرای خاله
بازم میام


بسلامتی زی زی جونم.
واقعا؟؟ یعنی احتمال داره تغیر کنه؟؟ پسمل شه بعدها این پستم رو بخونه که...d:
ایشالا فقط سلامت باشه.
خاله شدن شما هم مبارک. ایشالا قدمش خیر و پر از عشق و شادی باشه. بوووووووووس